rowaninchina.reismee.nl

Het vertrek!

Eindelijk was het dan zover... op weg naar het vliegtuig!

Tassen vol en iedereen mee liepen we richting vertrekhal 2. Inchecken, tas door de bagageband en afscheid nemen..
Wat was dat erg zeg, ik kon niemand achter laten en daar gingen de eerste traantjes al!
Maar goed na wat schoppen onder me kont en me lieve klasgenootjes die me meenamen ging ik opweg naar de paspoortcontrole.
Eenmaal daar lekker een drankje gedaan en bijkomen van alles.

De vliegtuigreis ging voorspoedig en ik heb uiteraard lekker geslapen hihi!
Nadat we uitgestapt waren en de bagage binnen no time op onze kar stonden, gingen we dan eindelijk richting de wereldstad.

We werden opgehaald door een docent die hier sinds 3 jaar woont: Fons.
Per bus, waar het onmogelijk was om alle koffers in de laadruimte te krijgen, gingen we dwars over de snelweg door van alles en nog wat naar de campus.

Bij de campus kreeg ieder zijn kamernummer en daar gingen we dan... Ireen en ik kwamen onze kamer binnen en OMG wat een mooie, gezellige en vooral schone kamer! We zitten ook met bijna allemaal op dezelfde verdieping (5e etage, ken je nagaan als je dat moet lopen haha)

Vervolgens werden we om 7u verwacht in de hal en gingen we uiteten met de hele groep!
Ik had enorme honger, aangezien ik geen hap door me keel kreeg in het vliegtuig, maar was toch een beetje bang wat me te wachten stond!
Uiteindelijk viel het alles mee. Er waren wel wat ondefineerbare ingredienten, maar daar moest je gewoon niet op letten. Verstand op nul en eten.

Het toiletteren daarentegen was wel even schoking. Niet zozeer de wc's maar de weg daarnaartoe!
Ik dacht even dat ik in de Ranzijn of Intratuin was belang, of misschien toch wel het zeeaquarium! Overal stonden bakken met vissen, kreeften, slangen... het een nog groter dan het ander. Wij natuurlijk als nuchtere hollanders met openmond staan kijken en ondertussen uitgelachen worden door het keukenpersoneel!

Maargoed, net nog even boodschapjes gedaan en de boel verkend, nu lekker slapen want het is bij ons nu 23.00! Morgen gaat het wekkertje weer fris en fruitig om 7.00 dus een zeer strak schema. Er was direct al duidelijk gemaakt dat te laat komen geen optie is want dat gaat je na 3x een ticket naar amsterdam kosten!

Volgende keer weer een nieuw verhaal en aangezien ik zo a-technisch-aangelegd ben weer een probleem met me fotocamera dus kan er nog niets opplaatsen. Maaaaaar.. het komt eraan;)

Zaijian!

Dikke kus en liefs,

Rowan

Reacties

Reacties

lisette

Nou dus zo luxe op een school heb je nog nooit gehad. En wij zitten maar aan de bloemkool met een kippetje ipv de slangen kreeften en de hele vriendenschaar van Nemo.. xxx

Pappa

Hartstikke leuk zo'n blog en eerste indruk al een superleuke trip!!! Meis maak er wat van en doe alles want je weet nooit of je er nog een keer komt!!!

Rowan de Vries

Pap&Mam! Ik heb jullie ook persoonlijk gemaild, en shar ook! Hebben jullie die wel ontvangen?! Kusjesss

Marloes

Schatje! Dat klinkt al erg leuk allemaal :D Goed begin in ieder geval.. Ben toch wel benieuwd wat je nog meer allemaal voorgeschoteld ga krijgen;) hahaha.. Wel fijn dat het schoon is... jou kennende (A) hihi.. Have fun! Liefsss xxx

Marije

Lief! Wat een leukigheid allemaal!
En wat een trots dat je alles proeft! Geniet er van lief!
heel veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!